Pages

Friday, May 16, 2008

Trankill You (2) ! cu Elena (Dj Project)

eu styling, ovidiu perta - make-up, markus dodi - foto.

IN
1.''Delices'' de Cartier
2. Sandalele/platforma
3. Sosetele lungi , peste genunki
4. Ceasurile cool
5. Ultimu clip DJ Project
6. Masinile tari
7. Filmele de comedie
8. Muzica house
9. Make-up MAC
10.Laptopul meu (Mac)
11. Vara, in Miami:)


OUT
1. Soselele din Ro.
2. Muzica proasta
3. Parfumurile ieftine
4. Fake-uri in general…
5. Ultima piesa Britney
6. Florile din plastic
7. Toamna
8. Costumele de baie cu G-string
9. Culoarea maro
10.Oamenii complexati

7 comments:

Annie said...

Heeey, dar vad ca te-ai implicat serios in ultima vreme in 'stilizarea' fetelor din videoclipuri. Keep up the good work!:)

p.s. parfumul masculin cand apare?:D

alina said...

Multumesc ;)! Hmmmm... parfumul masculin in curand :)! Cand va fi Octavian (1000fragrances.blogspot.com)putin mai liber :). Oricum SOON :)! kisses

Anonymous said...

ovi = mac
sau ovi = make up
i like ovi's work :)

alina said...

ambele variante :). elena foloseste pt make-up - mac-uri , fie ca o machiaza ovi sau se machiaza singura :). i like ovi's work 2 ;)

Anonymous said...

ncredibil cat de bine arata... In sfarsit seamana a vedete si are un look mai interesant...great job!

alina said...

MULTUMESC ! Elena e super receptiva, calma, lipsita de fitzze... si eu m-am ocupat cu mult drag de styling..... :)

Charm de Paris said...

Arata superb Elena asa! Pana nu am citit nu mi-am dat seama cine e...