Pages

Monday, December 17, 2007

L'air de Paris...''la borcan''



Pe cat de fericita am fost la aflarea vestii ca se va lansa varianta ro. a revistei BAZAAR, pe-atat de dezamagita am fost de primul numar, il simteam ca un fel de revista facuta mai mult pt. ca trebuie si pt. ca deja numele si pretul revistei vand oricum.... Surpriza a fost al doilea numar, mult, mult mai stufos, mai interesant, mai dinamic in subiecte, pictoriale si invitati. Imi place tricoul Lanvin (pag.35), cu o schita a lui Alber Elbaz imprimata, schita lui Galliano pt. aniversarea BAZAAR 140 si articolul scris de Ovidiu Buta. Mai ales articolul :)...
Ar fi frumos sa scrie mai des si mai mult in Bazaar k prin restul revistelor , a cam scris ... ''In cautarea cadoului perfect'' este o poveste pastrata intr-o cutie magica nu doar un text cool, plin de solutii creative pentru cadouri speciale ( fie cumparate din pietele de vechituri sau de pe site-uri cu ultimele inventii HI-TECH).
Ovidiu, multumesc pentru ca ai avut incredere si mi-ai publicat photoshopatul ;) si-ti multumesc ....asa, in general... :).

2 comments:

Anonymous said...

asta imi aminteste ca ai uitat sa aduci revista la Paris. naughty naughty!

alina said...

hahahaaaa si eu credeam ca e mai simpu sa pun parisul in borcan :)!
kisses 2 u! naughty me.... :)