Pages

Tuesday, March 11, 2008

EXPO TIME...take a look :)

“Odata cu noaptea, povestea” de Alina-Ondine Slimovschi si minunatele ei lucrari -acceptari, asimilari si exaltari ale laturii de copil din fiecare dintre noi, o posibilitate a regasirii esentei visarii si a magicului...




100% FIKL



noi , mai multi, pe-acolo, restaurant, mancare buna, reviste, ziare, muzica, afis, expozitie, oi, baroc, rosu, poveste, prieten bun - personaj , gyuri si exozitia lui, 100% !

a: cu sau fara nori ?
g:....cu norisori :)!!!

a: cu rosu ?
g: nuuuuu....nici un rosu ca se lasa cu necazuri .

a: cu blana?
g: blana ca si scaiul, cu tot cu sunetul de sfasiat.

a: EXCLUSIVIST?
g: exclusiv EU fac ce fac. N-am terminat lucrarile pentru expozitia asta dar sunt bune si asa neterminate, nu ma deranjeaza...

a: ce-ti place?
g: hm..... m-am cam plictisit de jucariile mele. Vreau sa fiu surprins dar sunt foarte pretentios si e dificil. Daca sunt surprins, poate ca imi place :).

a: de care dintre lucrari esti mai atasat ?
g: ofofof.... inca n-am ajuns sa fac lucrari la care sa tin atat de mult incat sa nu le vand si sa le pastrez in atelier.

a: film?
g: MOROMETII !!! Am o tara ....ioi) !!!

a: de cat timp canti la pian ?
g: am pian in casa din clasa a 6-a. L-am primit cadou de la mama si cam de-atunci eram sigur pe situatie :). Impreuna cu fratele meu am inceput sa colectionam instrumente. Imi amintesc foarte clar cum intr-o zi am pus un microfon pe marginea geamului deschis si am inregistrat sunetele de afara. Mi-a placut modul in care sunetele din lumi diferite se completau. Cred ca asta a fost momentul in care am decis sa fac si muzica.

a: ce te inspira?
g: EU sunt EU , controlat, autosuficient.

a: cat de des termini panzele?
g: nu prea termin nimic dar e ok pentru ca daca ma plictisesc incep altele. eu sunt baiat inteligent si stiu ce asteapta oamenii de la mine si-atunci pictez exact ce sunt sigur ca le place. am uitat ca exista si alti pictori , imi plac Serov si Repin , doi pictori rusi. cateodata ei ma inspira si ma ambitioneaza.

a: de ce nu schimbi tematica, nu cred ca duci lipsa de idei ?
g: e ciudat pentru ca oamenii imi comanda variante ale variantelor deja facute. eu fac un fel de remix-uri dar ma gandesc serios sa nu mai iau comensi o perioada si sa recompun universuri. este interesant ca abia dupa expozitia asta am inteles cam cum as vrea sa arate o expozitie de-a mea. Pictorii contemporani nu prea imi plac, nu prea cred ca pot face treaba . EU pot ;)!

a: cate expozitii personale ai avut?
g: cele care conteaza cel mai mult au fost : una in Timisoara, alta in Bucuresti la Carturesti si apoi inca una in Bucuresti pentru ca am vandut tot si primeam foarte multe comenzi.acum cea de la galeria Kalina.

a: cum visezi ?
g: pe perna mea ortopedica :).

a: ce vrei tu....
g: sa traiesc cumva, sa nu mai fiu fortat sa lucrez contratimp comenzile. sa expun, sa dau lucrarile si sa plec oriunde...

a: de ce ai ramas in Timisoara ?
g: dar nu sunt in Timisoara. ar fi prea concret :)...

a: ce anotimp e in lucrarile tale?
g: am vazut o reclama la tv: un camp , un camp verde, bah... ce tare m-a inspirat !!!
ea, flori de papadie, fluturi, o canapea de matase roz.

a: esti orgolios?
g: pai si asta se face tot cu munca. nu sunt dar cu orgoliu faci ce vrei...

a: ce animale iti plac?
g: mie nu-mi plac animalele neaparat. pictez animale ca sa nu pictez oameni pentru ca nu prea am variante.

a: lux?
g: handicapul de a NU POATE LUX ...

a: cu toc?
g: daaa...! imi plac femeile care poarta pantofi cu toc , nu-mi plac balerinii astia pe care-i poarta unele fete, parca au platfus. fundul sta mai bine pe o pereche de pantofi cu toc, proportia e alta. pantofii cu toc sunt mai feminini, in balerini se termina piciorul prea brusc. tocul e mai fin, mai elegant, mai hardcore...hahaha:))

a: daca e hardcore, EA e legata sau e libera (in tablouri) ? de-atata dantela, EA oricum nu prea se vede...
g: pai EA trebuie adunata putin, cum sa fie libera :)?!? Cu dantela.

a: daca pictezi suprarealist, numele lucrarilor sunt tot suprarealiste:
g: ''Oaie cu candelabru'', ''Paun verde'' :)! da ce-s eu, poet :) ??? omul stie ce vede.

a: s-atunci ?
g: FA-O!
www.fikl.com

2 comments:

Anonymous said...

"Odata cu noaptea, povestea":)..... super tare!!!love it

alina said...

ancutzaaa :) !!! hello:)! lucrarile din expo. sunt excelente !