Pages

Wednesday, April 23, 2008

Oana , Mango si ... Maya :)

Imi place sa intalnesc oameni fericiti si implicati 100% in job-ul lor. Oana este cel mai tanar shop manager pe care-l cunosc , un adevarat team leader indragostit de brandul MANGO, de echipa e care o conduce si mai ales de job-ul pe care-l face. Eu o cunosc , imi e prietena si colaborator si ma gandeam ca ar fi interesant sa stiti si voi ce inseamna sa fii shop manager la 27 de ani.

1.Ce inseamna de fapt job-ul asta , ce responsabilitati implica ?
Pentru mine inseamna job-ul IDEAL. Ma reprezinta 100%. Este foarte dinamic si plin de provocari. Ce fac eu ? Recrutez si pregatesc oameni, gestionez bugete si stocuri, business planuri, studii de piata, multe acte si rapoarte, s.a.m.d

2.Cate ore lucrezi ?
Ooo... nu am idee ! Uneori foarte multe. La inceputuri aproape ca dormeam acolo, insa cu timpul am invatat sa prioritizez si pot sa spun ca acum ajung la ore decente acasa.

3.Cat de greu ti-a fost sa obtii un job la Mango ?
Daca e sa dau timpul inapoi, acum 3 ani parea imposibil. Ma visam coordonand un magazin MANGO . Erau zile in care incercam sa-mi imaginez cum sunt oamenii care lucreaza acolo, cum arata magazinele, cum sunt aranjate hainutele in depozit, etc. Si uite ca atunci cand iti doresti ceva cu tot sufletul, acel ceva este deja foarte aproape de tine. AVIZ AMATORILOR ! In concluzie nu a fost deloc greu pentru mine. Bineinteles, ulterior a trebuit sa si demonstrez ca pot sa conduc acest business in Timisoara.

5. Ce-ti doresti pe plan profesional?
Sa ma ocup pe viitor si de alte branduri pe langa MANGO ....

6. Cat de repede ajung noile colectii in mag din ro comparativ cu cele din strainatate?
Colectiile ajung cam in acelasi timp.

7. Col pt piata eu difera f mult de cele pt sua. Ca linie si ca pret ?
Bineinteles. Atat ca linie cat si ca pret. Americanii se imbraca foarte diferit fata de europeni. Preponderent acolo se cumpara hainele casual si sport. In general, pietele difera mult in materie de fashion. Foarte multi afara pun prĂȘt pe comoditate, … si dupa cum sunt sigura ca stii … MODA NU INSEAMNA COMODITATE

8.Pt zi ?
O pereche de jeansi si un t-shirt.... si cu siguranta accesorii.

9.Pt seara?
O rochie, accesorii si obligatoriu pantofi cu tocul foarte inalt.

10.Accesoriu?
Cu accesoriile este o intreaga poveste. La o tinuta ele fac diferenta. In general trebuie sa fie de foarte buna calitate. Mie imi plac foarte mult esarfele si palariile. Ahhh... si ceasurile.

11.Parfum?
LACOSTE ‘POUR FEMME’

12.Ce-ti place cel mai mult in munca ta ?
Oamenii mei, echipa mea, faptul ca fiecare zi reprezinta o noua provocare...

13.Care e clienta Mango ?
Cand spun clienta MANGO ma refer in special la acea femeie care vine cel putin o data pe saptamana in magazinul nostru. Imi place sa vorbesc despre ea pentru ca impartasim oarecum aceeasi pasiune...Vrea intotdeauna noutati, traieste realmente momentul cand probeaza haina, iar atunci cand o cumpara nu prea se mai gandeste ca poate a dat ultimi banuti pe ea. E PUR SI SIMPLU FERICITA!

14.Care dintre linii are vanzarile cele mai mari ?
In Timisoara linia suit este foarte aproape ca si vanzari de linia casual, ceea ce este un lucru foarte bun pentru noi.

15. Sunt femeile din ro. receptive la culori puternice si materiale mai deosebite sau aleg mai degraba tinute clasice?
De multe ori evita lucrurile clasice. Prefera culoarea si in general pun foarte mare pret pe detalii. In general vindem foarte bine produsele din catalog, din vitrina, piesele must-have, si limited edition. Pana la urma, toate clientele noastre, vor ca prin hainele pe care le cumpara sa atraga atentia … intr-un fel sau altul.

16. Ai un designer preferat?
... in ultimele sezoane GUCCI. Imi place povestea din spatele colectiilor...

17.cea mai frumoasa amintire legata de mango ?
Fiecare zi e o amintire. Nu vreau sa par melodramatica, dar asa este.

18. ce-ti place sa cumperi
Shoes :)

19 cat la suta e atitudine si cat e brand ?
Fifty-fifty

www.mango.com

3 comments:

Anonymous said...

vai, vomit mult. nici nu am mai ajuns la baie.

Anonymous said...

have a good one :)

sternocleidomastoidian said...

cata sinceritate,cata implicare dom'le! Dar cu povestea din spatele povestii cum e?
La Mango Tm, de fiecare data cand intri in magazin gasesti de fiecare data vanzatoare noi...asta denota o echipa unita,stabila si durabila...dupa aceea te intampina mutra acra a domnisoarei Oana,iar daca este una dintre acele zile mai speciale atunci ai parte si de un moment artistic de crize,tipete,urlete...toate astea petrecandu-se in fata clientelor,evident, ca doar cum altfel sa faci circ daca nu ai spectatori...si cum altfet sa iti demonstrezi puterea,daca nu injosind vanzatoarele...