Pages

Wednesday, January 9, 2008

FASHION NEWZZZZ...




Site-ul lui OVIDIU BUTA – www.ovidiubuta.ro foarte, foarte ok !!! Super imagini!!!






Accesoriu chic
Dupa ca a aparut in majoritatea revistelor , poseta Clutch, cel mai nou produs de la Louis Vuitton , este un accesoriu minunat pt.a completa orice garderoba. Made in L.A , in serie limitata, accesoriul-star al acestui sezon , e realizat din piele argintie, monogramata, cu un efect matlasat. Versiunea XXL este ideala pt. tinutele de zi, pt. un shopping hyper trendy sau pt. seara, asortata unei tinute chic. (850 eu. www.louisvuitton.com).

DOCU FASHION cu 20 euro -
Recent a fost lansat DVD-ul ‘’Marc Jacobs et Louis Vuitton’’ – un documentar excellent, realizat de Loic Prigent despre activitatea – un documentar excellent despre eleganta si despre activitatea designerului American. La fel ca si ‘’Signe Chanel’’, e urmarita munca de realizare a unei colectii a lui Marc Jacobs si a echipei lui. Intr-un univers magic , o ora de bonus , Marc in Japonia si noptile albe din New York dinaintea unui show de moda. Special guests : Sofia Coppola, una dintre cele mai bune prietene ale designerului si imagine a primului sau parfum, artistii japonezi Tskashi Murakami sau Yayoi Kusama. Ar fi interesant sa vedem un DVD asemanator despre un designer roman … Aveti propuneri ;) ???


bonus de macarons couture si rozzz YSL…de la mine;) - portie dubla pt. tavi si lupi .:) )

3 comments:

Mike said...

buna,ma numesc mihai,ma ajuti t rog si p mine cu ceva?,imi faci t rog in link la tine pe site catre blogu meu,si yo ti-am facut,blogu meu ii http://www.blueline-stuff.blogspot.com/ ,ms mult

Mike said...

buna,ma numesc mihai,ma ajuti t rog si p mine cu ceva?,imi faci t rog in link la tine pe site catre blogu meu ca sa imi creasca putin page ranku,si yo ti-am facut,blogu meu ii http://www.blueline-stuff.blogspot.com/ ,ms mult

alina said...

ok. mihai :)