Pages

Monday, January 28, 2008

Helloooooo:)! N-am prea trecut prin blog in ultimul timp dar am facut cateva v.clipuri dragutzzze ;) cu styling inclus. Ultimul v.clip unde we had a big time este foarte funny , o sa vedeti soon , deocamdata e la MIDEM la Cannes. Ovi & Mihnea de Vries .... cam stiu care-i treaba ;). Alex a avut peruca , a fost sexy si a fost cam tot ce-a vrut el sa fie si in clip si in backstage. O sa revin in curand cu poZZZe. Mihnea (www.devries.ro), big THX. pt. muzica aia...
Mai jos un interviu cu Kris van Assche, altul cu David Lynch si bonus = o poza care-mi place si pe care am redescoperit-o recent intr-un nr. al revistei The One. BRB..(Andreea Esca foto. by Gabi Hennessey - pt. revista TABU )

1 comment:

Andreea said...

Te cred ca e frumoasa... eu nu am vazut-o :-P